azadlig radiosu




GunAzTv nin haberlerin burdan elde edinin.

Tel:0017732447102,0017733880100,0017735090820,0017735090870,0017735090840,0017734784133

10 Ocak 2009 Cumartesi

فری گیت هنوز زنده است! موثرترین روش گذر از سد مخابرات ایران



همانگونه که در مطلب اخیر اشاره شد حدود یک هفته از مسدود شدن نرم افزار فری گیت بروی کاربران ایرانی اینترنت میگذرد. علی رغم ارائه نرم افزار دیگری بنام Gtunnel برای کمک به کاربران داخل کشور گویا متاسفانه سرعت این نرم افزار در حدی نیست که باری از دوش کاربران بردارد. از طرفی بدلیل شناسایی این نرم افزار به عنوان ویروس بدلیل عمل “تونلینگ” آن مشکل کاربران مضاعف گردید. نرم افزار اولترا سرف نیز متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی تکنولوژی آژاکس عملا در بسیاری از سایتها مثل فیس بوک و … فاقد کارآیی بوده و مشکلاتی چون عدم ساپورت باز کردن چند صفحه همزمان، سرعت پایین نسبت به فری گیت و هنگ کردن مداوم کاربران در چنگ رژیم سلطه را بیش از پیش نا امید نموده است.

اما خبر خوب این است که همین نرم افزار میتواند دم مسیحایی باشد برای زنده کردن فری گیت مرحوم!

برای درک بهتر موضوع بهتر است از آخر به اول بیاییم! فری گیت برای ایرانیان دیگر مرده است! چگونه؟ وقتی که کاربری از داخل ایران اقدام به استفاده از فری گیت میکند سرور مرکزی متوجه مراجعه وی از داخل ایران میگردد و دسترسی او را قطع میکند. نکته مهم همینجاست! فری گیت از کجا متوجه ایرانی بودن کاربر میشود؟ مطمئنآ میدانید که از روی آدرس IP او. اینجاست که بایستی چراغی در ذهن شما روشن شده باشد، بله، کافیست ما خود را با IP دیگری معرفی کنیم تا درهای بهشت بروی ما باز شود! اینجاست که اولترا سرف بکمک ما خواهد آمد.

پس از این توضیحات مختصر مستقیمآ میرویم سراغ روش کار یعنی روش استفاده همزمان از این دو نرم افزار که توسط همکاران داخل ایران آزاد تبریز تست شده و به شما تقدیم میگردد، مطابق روش زیر قدم بقدم این کار انجام میشود:

نکته مهم: این تنظیمات فقط یکبار برای همیشه انجام میشود.


۱- ابتدا آخرین نسخه نرم افزار های فری گیت و اولترا سرف را با حجم ۸۲۷kbyte با فرمت زیپ از اینجا دریافت نمایید. دقت کنید که آموزش های بعدی بر اساس این نسخه ها بوده و حتی در صورتی که این نرم افزار ها را در کامپیوتر خود دارید از این نسخه ها استفاده کنید.


۲- پس از دریافت فایل و خارج نمودن از حالت فشرده دو فایل خواهیم داشت، u.exe و fg679p151.exe ابتدا برنامه u.exe را اجرا کنید.

۳- پس از باز شدن اولترا سرف بر روی دگمه Option کلیک کنید. اگر صفحه اینترنت اکسپلورر باز شد آنرا ببندید. تنظیمات بایستی دقیقا مطابق شکل زیر باشد:



۴- حال بر روی Prox Settings در همین صفحه کلیک کنید، صفحه بعدی بایستی به این شکل تنظیم شود:



۵- حال تمامی صفحات باز شده را OK کنید.

۶- در خاتمه برنامه را ببندید و از بسته شدن آن مطمئن شوید.

۷- حال برنامه فری گیت را با کلیک روی fg679p151.exe اجرا کنید.

۸- در صورتی که صفحه زیر باز شد آنرا Ok کنید، همچنین اگر صفحه اینترنت اکسپلورر باز شد آنرا ببندید.






۹- حال تنظیمات برنامه را دقیقا مطابق شکل زیر انجام دهید:



۱۰-در صفحه Server بر روی گزینه Prox Settings کلیک کنید. تنظیمات را مطابق شکل زیر انجام دهید:



مطمئن شوید که تیک گزینه Do not show this dialog box again را برداشته اید.

۱۱- پس از انجام تغییرات دگمه Exit را بزنید. اگر با صفحه زیر روبرو شدید تنظیمات را مطابق شکل انجام دهید:



۱۲- بر روی Keep IE open کلیک کنید تا فری گیت بسته شود.توجه کنید که فایلی بنام fg.ini ایجاد خواهد شد که حاوی تنظیمات انجام شده است. آنرا بهیچوجه پاک نکنید وگرنه تمام تنظیمات را بایستی از ابتدا انجام دهید.

۱۳- حال مجددا اولترا سرف را اجرا کنید و منتظر آماده شدن آن باشید تا پیغام Successfully Connected to Server در قسمت پایین ظاهر شود.

۱۴- حال فری گیت را اجرا کنید، پس از OK کردن پیغام اول در صفحه ظاهر شده تنظیمات زیر را وارد کرده و OK کنید:




۱۵- حال از فری گیت لذت ببرید! مطابق معمول بر روی پورت ۸۵۸۰، روز آزادی نزدیک است!


این مطلب بمدت ۴۸ ساعت در صفحه اول سایت قرار خواهد گرفت، برای پرسشهای احتمالی از بخش نظرات استفاده کنید.

Hiç yorum yok: