azadlig radiosu




GunAzTv nin haberlerin burdan elde edinin.

Tel:0017732447102,0017733880100,0017735090820,0017735090870,0017735090840,0017734784133

25 Mayıs 2009 Pazartesi

İranın siyasi və ideoloji mahiyyəti və Güney Azərbaycan Milli Hərəkatı

Elnur Eltürk Dünya Azərbaycanlıları Konqresi Strateji Araşdırmalar Mərkəzinin yazısı

Hər bir xalq öz azadlıq uğrunda savaş apararsa o gec-tez haqqında sahib çıxacaqdır. Çünki,azadlıq gözəl nemətdir və bu nemətin ram edilməsi uğrunda əsrlərlədir ki, savaşlar gedir və gələcəkdə bu davam edəcəkdir.Əgər keçmişdə ox-kaman və orta əsr silahları ilə bu davam edirdisə,indi ki,vaxtda ağır silahlar və müasir texnoloji vasitələrlə bu siyasət həyata keçirilir.

Bu gün İran adlanan məmləkətdə türk milləti əzilməmək və assimiliyasi məruz qalmamaq üçün mücadilə aparırlar. Dövlət səviyyəsində aparılan bu siyasət,bu gün daha da aqressivləşib. Milli məsələrlə bağlı fikirlərə qənim kəsilən Tehran hər addım başı milli fəalları təqib edir və formalaşmaqda olan ziyalı təbəqəsini sıradan çıxartmaq üçün geniş fəaliyyətə keçib. Bu gün İranın ideoloji sistemi,beyin mərkəzləri tam gücü ilə milli düşüncəni məhv etməyə və irançılıq ideologiyası yaymaqla məşğul olsalarda amma milli hərəkat bu təbliğatların qarşısında əzilmir,milli hərəkat yüksələn mərhələ ilə inkişaf etməkdədir. Artıq hərəkat Milli məfkürənin müdafiəsi mərhələsindən,siyasi mərhələyə keçməkdədir.

Sevindirici hall ondan ibarətdir ki,daxildə və xaricdə olan milli qüvvələrin arasında güclü harmoniya olmaqdadır.Əvvəllər biz bunu zəif görsəkdə, ancaq hal hazırda proseslərin özündə bir təmərküzləşmə görünməkdədir.

Çox maraqlıdır zorun üzərində qurulan bir ölkə nə vaxta kimi bu siyasəti davam etdirəcəkdir. Əgər İranın dövlətçilik fəlsəfəsinin kökündə dini konfessiyalar üzərində qurulmuş bir ana bir xətt dayanırsa və dini ideyaları anayasanın əsas müddəaları kimi götürübsə, İslamın müqəddəs kitabı sayılan “Qurani-Kərimi” incələdikdə orada toplumların(qövmlərin) haqqının verilməməsi və insanların milli istismarı üçün heç bir ayə yoxdur.

Bu gün iranın dini rəhbərləri dinin siyasəşdirib öz maraqları çərçivəsində idarə edirlərsə bu artıq başqa şeydir. Dinlə siyasətin bir arada olması və çulğalaşmış formada idarə olunması mümkün deyil. Bunu ən azı Osmanlı imperiyası sübut etdi. Heç Osmanlı imperiyası da öz idarəçilik sistmenin prinsip etibarı ilə zorakılıq və xalqların istismarı sistemi ilə idarə etmirdi. Amma tarixin dərs verən üzlərindən biridə odur ki, dövlətçilik fəlsəfəsinin əsas kökündə zorakılıq durursa,o dövlət uzun ömürlü ola bilməz.

Tarixin gedişatıda təsdiq edir ki,inqilab öz övladlarını yeyir (Jan Robespyer) Bir vaxtlar İranda dini dövlətin formalaşmasını istəyən qüvvələr bu gün artıq özləri qurduqları və hakimiyyətə gətirdikləri siyasi qüvvələrə qarşı çıxırlar. İranın tanınmış siyasətçilərdən olan azərbaycan türkü, Əkbər Ələmi artıq özü etiraf edir ki,şaha qarşı çıxdığına görə peşimandır.Mənim dayağım Azərbaycandır və mənim ana dilimi farslaşdırmaq istəyirlər və s sözlərini dilə gətirir və iranın siyasi sisteminin düzgün qurulmadığını etiraf edir.

Bu gün onun etiraf etməsi Güney Azərbaycanda Milli Azadlıq Hərəkatına böyük təsir. Maraqlı olan amillərdən biridə Ələminin simasında belə bir fikir ortaya çıxır ki,deməli güneydə aparılan savaş məntiqli və strateji baxımından düzgün hesablanan bir hərəkatdır. Çünki,Iran rejiminin qurulmasında xidmət olan bir insanın bunu etiraf etməsi,artıq iran rejiminin çürüdüyünü və belə bir sistemlə dövləti sona kimi saxlamaq mümkün olmayacaqdır. Gələcəkdə İranda baş verəcək inqilabi dəyişiklərdə və ya güclü siyasi təlatümlərdə azərbaycan türkləri öz haqqlarını alacaqlar. İran rejimi Ələmi kimi xalqımızın haqqını müdafəi edən insanları nə qədər məhv etsədə və ya başqa adlarla onları sıradan çıxartsada amma milli hərəkatın nüvəsi daha da güclüdür.

Xüsusi ilə hərəkatın məvh edilməməsinin əsaslarından biridə və İran siyasətçilərinin dərk edə bilmədiyi ən böyük amilli hərəkat öz nüvəsini və mayasını haradan götürürür. Bunun sadə bir cavabı var. Min illər boyu formalaşmış və nəsillərdən nəsilə ötürürülən xalqın milli ruhundadır. Çünki,türk toplumu tarixin əsasətində yaşayan bir vaxtları olub,amma türkçülüyün böyük ideoloqlarında olan Əli bəy Hüseynzadənin sözləri desək “Türkdən qul olmaz” ifadəsi türkün yaşam tərzinə yaddır. Bax İran siyasətçiləri bunu dərk edə bilmirlər.

Hiç yorum yok: