azadlig radiosu




GunAzTv nin haberlerin burdan elde edinin.

Tel:0017732447102,0017733880100,0017735090820,0017735090870,0017735090840,0017734784133

13 Mart 2008 Perşembe

SİYAMEK SEBRİ

Gozel yazidir Arif bey . Guney bugun hersheyden chox ehtiyaci olan mezmun var yazinizda : Yani semimiyyet !

Hemin sheyki mence Guney aydini hardasa 60 ildirki ondan uzaqlashib. Anlamsiz "internarionalliq" iddiasi edenler , habele anlamsiz " liberalliq " yolunda adimlamaq iddiasinda olan " audinlarimiz ", 60 ildirki hezyan deyirler ! Tanimadiqlari qiblelere namaz qiliblar, dua edibler ves. Maraqlidirki hamisida milleti " kafer " saniblar !

Bu millet neler chekmedi bu 60 ilde , bizim bu SAXTA aydinlarin elinde !!! Hech biri yeterincen milletle semimi olmadi ! Chunki ozleriyle semimi olabilmediler. Namaz qildiqlari qiblelerin onunde ( Tehran- Mosko veya Bati ), ichleri komplekslerle doluydu ! Bu uzdende Guney edebbiyyati 60 ildirki semimiyyetden kasibdir. Tebiki barmaq sayda deyerli yazarlari chixdiqdan sonra ! Yenede deyirem : olsa olmasa 1 el barmaq sayinda semimi aydin ve yazarimiz olub.

Halbuki vaxtiyle Meshrutiyyet veya Xiyabani devrinde, yeterincek semimi aydinlarimiz olub. Onlar Istanbul veya Bakiya uz tutublar ama orginalliqlarin itirmediler mence. Hetta Tehrana namaz qilanlarda semimi olub inancinda . ( kesrevi ... ) .

Topdan danishiram. Fikirlerimi faktlara baglamiram, ama saniram isteyen olsa, yeterincek fakt getire bileremki sozlerim senedli olsun.

Semimi aydinlar mence Pisheveri devleti dagilandan beri, sayi ashagi dushub. Mosko-Bati reklamchilari veya " aydinlarimiz ", ozleride bilmirdiler ve inaniramki helede bilmeyiblerki cevanliqda ne demek isteyirmishler ?!?

Keshki olarda sizin qeder semimi olmaq cesaretin elde ede bilsinler ! Vaxtiyle bilmeden qeyri semimi olmagin adi chashmaqdirsa, bilerekden qeyri semimi olmagin adi CAYMAQDIR mence ! Caymish aydinin elinde sadece birce ish geler : Milleti caydirmaq .

Birdaha semimi yaziychun sizi alqishlayiram. Hansi menem sualina geldikde, mence hamisi siz ozunuzsuz. Eger insan itirdiyinin ferqindedirse, demek fikrinde itirdiyin yashadir. Yashiyan xatire, tebiki halhazirdaki kimliyin davranishinda ciddi rol oynayir mence.

Sozu uzatmadan mektubu bitirsem yaxshidir. Minbere chixmaq hevesi qalib gelmeden ...

siyamek

Arif Keskin skrev:


Bu adresteki yaziyi mene bir dost gonderdi.
http://www.dusharge .blogfa.com/ post-150. aspx
baxdim cox duygulandim.
sizinle gecmisimi paylasmaq istedim.
cox uzun zaman oldu edebiyati biraxdigim.
yazilarimin harda ve kimin elinde oldugunu bele bilmirem.
tam onbes (15) il omrum Azerbaycan edebiyati ile gecti.oxumadigim ve yazmadigim gun olmadi.
Tebrizde oyrenci (danescu) oldugum zamanda da edebi fealiyetim devam etti.(1368-72) (1989-93) .
O donem Turkce dilinde sheir yazan cox olsayadi da Azerbayacn qaliplarinda yazan cox az adam varidi. Genc nesil oz turkce ve Azerbayacn qaliplarinda yaratma isteyi yola cixmishdi. Biz Qzel ve Eruz cekimine (vezn) qarshi; qosma, grayli, serbest sheirler ve hece veznin tereftaridik.
Tebriz universitesi Edebiyat faklutesinde her hefte edebiyat toplantisi olardi. Coxlu Fars dilinde yazilari oxunardi ve bizler orda turkce yazilarimizi oxurduq. behs ettiyim tarix 1368-1372 (1989-93). ©lk once sayimiz azdi daha sonra coxalmaya bashlad. Tebriz, Tehran ve Guney Azerbayacnin bir cox sheherinde edebiyat gecelerine qatildim ve yazilarimi oxudum. Yayinlan (chap) yazilarim da cox oldu. Tebriz'de oldugum zaman Hadi Qaracay, Qartal, Nehavendi, Dashqin, Chapar ve Rehmetlik Muhhemet Qazi kimin bir cox edebiyat xadimleri ile yaxindan tanishma shansim oldu. Onlaradn cox sheyler oyrendim.
Cume gunleri Tebriz chayxanlarinda shairler bir araya gelerdi. Men de ara sira oralara gederdim. Qelyan tustusu ve istikanlarin dolup boshalmasi ve her kosheden ferqli bir shairin sesi. Muqanli lehcemiz hardan geldiyimiz belli ettirirdi. Evlerdeki edebiyat toplantilarina devet edildim. tebriz her zaman meni shashirtti. Oralarad unutmaycagim cox maraqli insanlarla tanishtim. Gizemli Tebrizin sakin qabiginin altindaki axan cosqulu ve cilqin qani gordum. Oyrendimki: "Tebriz gorunduyu kimin deyil" . Tebriz'in deyerini Ankarada yashadiqdan sonra daha cox anladim. Tarixin qamcilari altinda yenilmez bir gizemli cinar.
Edebi hayatim Turkiye'ye (1997-1376) geldikten sonra bitti. Men ushaqlim ve gencliyimin gectiyi Muqanimi itirdim. Araz cayinda cimmeyi, etrafinda gezmeyi ve yaylarda boyurtikan dermeyi itirdim. Kokumden qoptuqum icin edebiyattan qoptum. Sheirden qoptum. ©ndi ise acimasiz ruzgarlara qarshi dilime sixi sixi sarilmaq isteyrem. edebiyatima sarilmaq iteyrem. Edebiyatim vetenimin sonmeyen ocaqidir. Men o ocaqta qalabilmedim. Ancaq gozum her zaman orda.

Yazilarimin qederi ne oldu bilmirem.
Harda ve kimlerin elinde xeberim yox.
Dusherge weblogunda tam 15 il qabaq yazilimish yazimi gorunce duygulandim. men yazilarimi unutsam da gorunen o ki dostlarim unutmamish. gorunen o ki " ses qalicidir" . Bir defe baqirdiysan sonsuz qeder o baqirti bir yerlerde durar.zamani gelince eshike cixar. o sesin sene ait olduguna inanabilmezsen. O ses bugun sene benzemezse de senin gecmisinin bir parcasi. O ses senin bugunu inkar edir. Senin "yox olup bittiyini" bagirir. O sesi ne tutabilersen ne de atabilersen.
Muqan kucelerinde misra arxasinca gacan bir genc. Her yerde ve her kesten " Turkce sheir kitabin varmi?" sorushan adam. O genc adam Muqanin kucelerinde qaldi. ©ndi ise stratejik arashtirma merkezlerinde shair ruhunun qaldiramaycagi sert (xeshen) gerchekler.
demek Hayat bu . ©cmizdeki bir adam olur bashqasi dirlir.
hankisi menem?.
Arif Keskin, Ankara/Turkiye

Hiç yorum yok: